Als je een vraag hebt over de Luminus Extras voordelen of het Energenius programma, vind je wellicht het juiste antwoord in de onderstaande vragen.
www.extras.luminus.be is een platform ontwikkeld en beheerd door faxions B.V. voor rekening van Luminus.
Luminus Extras zijn voordelen voorbehouden aan leden van Luminus bij een commerciële partner. Het kan gaan om een korting, een speciale aanbieding of een exclusief evenement. En het voordeel kan verschillende vormen aannemen: van een kortingsbon te gebruiken in een winkel tot een kortingscode te gebruiken online of een cadeaubon te kopen aan een speciale prijs.
Door je Luminus Extras account te gebruiken, kan je kortingen krijgen op geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen kunnen alleen worden gevonden en gekocht via Luminus Extras.
Alle huishoudelijke klanten (ook indien je geniet van een sociaal tarief) én alle professionele & KMO-klanten, kunnen genieten van de Luminus Extras zolang ze klant zijn bij Luminus. Maak een account aan op My Luminus, je persoonlijke online klantzone, en mis nooit meer een Luminus Extras klantvoordeel.
Als Luminus-klant geniet je op je favoriete merken van unieke kortingen, toffe promoties en tijdelijke aanbiedingen. En dat het hele jaar door! Shoppen is leuk, maar shoppen mét korting is veel leuker.
Maak een account aan op My Luminus, je persoonlijke online klantzone. Hier vind je een overzicht van alle Luminus Extras klantvoordelen, kortingen en promoties waarop je recht hebt bij onze partners. Print je kortingsbonnen af, gebruik je promocode bij het online winkelen of verzilver je Luminus Extras-korting meteen bij je aankoop.
Nooit meer een Luminus Extras-klantvoordeel missen? Hou onze webpagina in de gaten of schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Je Luminus Extras account is geldig zolang je klant bent van Luminus.
De producten die je via Luminus Extras bestelt, staan niet op je naam. Je kan de aanbiedingen op het platform dus met meerdere personen gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld een cadeaubon kopen voor een speciale prijs op Luminus Extras en deze aan een geliefde geven, of kaartjes kopen voor een pretpark en daar met het hele gezin van genieten.
De via Luminus Extras gekochte producten mogen echter niet worden doorverkocht aan derden of op enige andere commerciële wijze direct of indirect aan derden worden verstrekt.
Je kunt meestal maximaal 8 eenheden per bestelling bestellen. In het geval van cadeaubonnen kun je bijvoorbeeld meestal maximaal 8 cadeaubonnen per bestelling aankopen. In het geval van tickets voor een pretpark kun je maximaal 8 tickets per bestelling kopen. Je vindt de voorwaarden voor elke aanbieding op de pagina die aan de aanbieding is gewijd.
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Luminus Extras via de rubriek Contact.
Beantwoord de drie vragen bij elke video. Zo kunnen er Energenius punten worden bijgeschreven op jouw account. Kijk deze pagina voor meer informatie, hier staat uitgebreid beschreven hoe je Energenius punten kunt verkrijgen.
Je vindt je saldo wanneer je ingelogd bent op Luminus Extras. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde Energenius punten? Raadpleeg je account of houd ook je e-mailbox goed in de gaten.
Nee, je kunt je gespaarde Energenius punten alleen inwisselen tegen voordelen of kortingen. Je vindt alles in de Energenius catalogus.
Sympathiek, maar helaas: je gespaarde Energenius punten zijn persoonsgebonden. Je kan ze dus niet cadeau doen aan iemand anders.
Na bestelling van een of meerdere fysieke artikelen uit de catalogus, wordt je bestelling normaal binnen 4-5 werkdagen geleverd. Is het artikel niet op voorraad en kan het niet binnen de gestelde tijd worden geleverd, dan brengt onze helpdesk je daarvan via e-mail op de hoogte.
In andere gevallen:
De leveringstermijn en -methode vind je in de beschrijving van de aanbieding. Heb je een bestelling geplaatst maar jouw producten nog niet ontvangen? Controleer eerst de spamfolder van je e-mailprogramma. Vind je niets? Neem dan contact op met de Luminus Extras klantendienst via de rubriek Contact.
Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Nee, verzendkosten zijn altijd inclusief. Er komen dus later geen extra verzendkosten bij.
Blijkt een product uitverkocht te zijn, dan wordt je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Ben je niet tevreden met het vervangende artikel, dan kan je het artikel uiteraard altijd terugsturen. Is er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar, dan krijg je een melding dat je gekozen product(en) uitverkocht is (zijn). Je Energenius punten worden dan teruggestort op je account.
Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden. Check onze Privacy & cookiebeleid als je meer hierover wilt weten.
Ontvang je het product beschadigd of defect, contacteer dan binnen de 2 werkdagen de Luminus Extras klantendienst via de rubriek Contact.
De betaling gebeurt aan onze begunstigde partij faxions B.V., Esplanade 1-B32, 1020 Brussel. KBO: 0700.431.555.
Je stemt in met de overdracht van de vorderingen van de verkoper tot betaling van de aankoopprijs aan derden, in het bijzonder aan faxions B.V. Deze derde partij is aangesteld door Luminus voor het innen en verwerken van de vorderingen.
Je hebt de keuze uit onderstaande betaalwijzen:
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten via email een betalingsbevestiging. Vergeet niet je spamfolder te controleren.
Het Luminus Extras platform voldoet aan de geldende privacywetgeving en alle wettelijke voorschriften. Je contactinformatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden en wordt enkel gebruikt om je bestelling te verwerken. Voor meer details raadpleeg het Privacy & Cookiebeleid.
Je online voucher is een (elektronisch) betaalmiddel waarmee je een product of dienst tegen een verminderde prijs kan aankopen. Zo shop je dus voordeliger.
Je ontvangt binnen de 15 minuten van je aankoop je (elektronische) voucher op het opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat je bevestigingsmail wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfolder te controleren en zo nodig de spamfilterinstellingen aan te passen. Geraak je er niet uit? Neem contact op met de Luminus Extras klantendienst via de rubriek Contact.
Er is een aankooplimiet per voucher op het platform. Er kunnen max. 8 vouchers worden aangekocht per klantvoordeel.
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte (elektronische) vouchers te wijzigen, te annuleren of te retourneren.
Het kan zijn dat je bevestigingsmail wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfolder te controleren en zo nodig de spamfilterinstellingen aan te passen. Geraak je er niet uit? Neem contact op met de Luminus Extras klantendienst via de rubriek Contact.
Surf naar www.luminus.be/nl/prive/extras/ en selecteer daar de partnerdeal waarover je de voorwaarden van de voucher wilt nalezen. Ook staan dezelfde voorwaarden vermeld in de bevestigingsmail die je krijgt na de aankoop van de partnerdeal.
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je een verkeerd product besteld?
Heb je een leveringsbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de leveringsbon.
Als je geen leveringsbon zou ontvangen hebben, stuur dan een e-mail binnen de 14 dagen naar de Luminus Extras klantendienst via de rubriek Contact. Wij zullen je daarna per e-mail voorzien van de juiste instructies. Uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. Zodra het artikel retour is gekomen, zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.
Heb je een leveringsbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de leveringsbon.
Als je geen leveringsbon zou ontvangen hebben, stuur dan een e-mail naar de Luminus Extras klantendienst via de rubriek Contact. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het beschadigde product toe aan de e-mail. Wij zullen je daarna per e-mail voorzien van de juiste instructies.
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatief. Indien er geen alternatief voorhanden is wordt het aankoopbedrag van deze e-tickets je teruggestort.
Heb je een vraag of een probleem over je Luminus Extras klantvoordeel? Neem contact op met de Luminus Extras klantendienst via de rubriek Contact.